18 Nisan 2013 Perşembe

KELEBEK PASTA YAPILIŞI (RESİMLİ ANLATIM)


Merhaba arkadaşlar, bu gün farklı bir kelebek pastanın resimli anlatımını paylaşıcam sizlerle.Bunu akşam yaptım ve ev sıcak olduğu için biraz eridi ama yinede güzel göründüğünü düşünüyorum.Bu pastayıda zamanı ve imkanı kısıtlı olanlar için paylaşmak istedim. umarım memnun kalırsınız.

MALZEMELER:
1 Adet hazır pasta tabanı
1 paket kakaolu pasta kreması
1 paket krem şanti
1 buçuk su bardağı süt
Süslemek için bonibon

HAZIRLANIŞI:
İlk önce pasta kremamızı ve krem şantimizi  paket üzerinde yazdığı şekilde hazırlıyoruz ve soğuk bir yerde bekletiyoruz.




Pasta tabanımızı resimdeki gibi kesiyoruz.
Pasta tabanımız iki katlı olduğu için birer katlarını kaldırıyoruz.




Sonra her iki parçayı sırt  sırta dayar gibi yerleştiriyoruz.


  Aynı doğruda olacak şekilde düzenliyoruz ve üzerine kremamızı sürüyoruz.
   Daha sonra diğer katlarını üzerine kapatıyoruz


Üzerine son olarak kremşantimiz güzelce sürüyoruz her yanını kapatacak şekilde.
 En sondada bonibonlarımızı üzerine dizip süsleyerek bitiriyoruz.



Tabi süslemeler isteğe bağlı siz farklı şekillerdede süsleyebilirsiniz. Ben çok sevdiğim için birazda hindistan cevizi serpiştirdim.

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder